Dag 1 - het is begonnen

25 mei 2019 - Köln, Duitsland

Na vanochtend koffie gedronken te hebben bij Joost en Dina, hebben Joost en de jongens ons vergezeld naar Amsterdam, waar we de ICE naar Keulen hebben genomen. Adji vindt het maar niets dat we zo lang weg zijn. Ik heb hem beloofd alle treinen te fotograferen waar we mee reizen.

In Köln kwamen we zo maar in Kölnische Weinwoche terecht. Was niet gepland, maar dat zullen niet veel mensen geloven. Lekkere Riesling gedronken. Ik had me voorgenomen om in alle landen waar we komen de wijn van het land te drinken. Begin is al goed.

Verder de Dom en de Altstadt bezocht en lekker gegeten. De Schildergasse, die overal werd aangeraden, bleek een drukke winkelstraat. We wisten niet hoe snel we er weer weg moesten komen. Nog even lekker aan de Rijn gezeten.

Verder zien we hier ongelooflijk veel vrijgezellenparties. Wel veertig!

Om 21.21 nemen we de nachttrein naar Wien, waar we morgenochtend om 8.30 aankomen.

1. Corry:
    25 mei 2019
    Tsja... Die bril... Het is een speciale "over"- zonnebril, past over mijn gewone bril heen.
    Op zich wel handig dat je dan ook scherp ziet, maar verder moet je me maar niet tegenkomen...
  2. Renilde:
    Goed begin! Liefs!
  3. Kina:
    25 mei 2019
    Een goed begin, alleen het afscheid is lastig. Tsja, de bril Corry.. ach, verderop kennen ze je niet, haha.
  4. Annemieke:
    25 mei 2019
    Ik heb ook zo een, handig hoor
  5. Angela van Etten:
    25 mei 2019
    Een hele fijne maand samen, met mooie ontmoetingen en lekkere wijn! Leuk dat ik jullie zo kan volgen.
  6. Margreet:
    26 mei 2019
    Veel plezier in Wenen! Ik hoop dat julluw wen goede nacht hadden in de ‘nachttrein’ ! Excuus voor de tikfouten