We gaan weer op stap

8 september 2022 - Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

We gaan weer Interrailen en vandaag hebben we onze kaarten geactiveerd. We willen Italië wat verder verkennen en vertrekken woensdag 21 september. De terugkomst is gepland op donderdag 20 oktober. We hebben een overnachting geboekt in Domodossola in Noord-Italië en nog drie overnachtingen in La Spezia. We willen, om te beginnen, de dorpjes in Cinque Terre verkennen en daarna hebben we niets gepland.

Maar voor we vertrekken, moet er nog veel gebeuren. Onder andere een bezoek aan de rechtbank in Brussel komende woensdag. En dan maar hopen dat ik Corry weer meekrijg na afloop.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Phyllis:
    8 september 2022
    Wauw, dat klinkt als een heerlijk plan! Doe Italië doe groeten van mij! En geniet van jullie reis. En vooral sterkte maar weer in Brussel, ik hoop dat het spelen goed opgelost gaat worden daar!
  2. Margreet:
    8 september 2022
    Goede reis allereerst samen uit en thuis uit Brussel en dan echt op reis !
  3. Bertus:
    Hoi Jan en Corry,
    Mocht het fout gaan in Brussel dan ben ik beschikbaar om haar plaats in te nemen 😁
  4. Annemieke:
    8 september 2022
    Goede reis en de oude dorpjes is een goed begin om Italië verder te verkennen. Ik ben er geweest lang geleden en je bent terug in de tijd.
  5. Kina:
    8 september 2022
    Hi Jan en Corry! Een goeie afloop in Brussels gewenst en dan de paden op, de lanen in maw kedeng kedeng kedeng.
    Mooi dat ik jullie mag volgen 🤗. Een dikke smok 😘😘
  6. Angela van Etten:
    8 september 2022
    Klinkt goed, de start van jullie reis. Met Interrail naar Italië staat ook nog op mijn verlanglijstje. Nog even sterkte in Brussel en dan heerlijk op stap.
  7. Loes:
    9 september 2022
    Leuk, ik ga jullie volgen. Gaan jullie ook naar Lido de Camaiore? De badplaats waar onze moeder zo vaak kwam. Hotel Sylvia, het bestaat nog!
    Succes in Brussel en alvast goeie reis!
  8. Harrie:
    15 september 2022
    Goede reis.
  9. Margreet:
    21 september 2022
    Een fantastische reis toegewenst !
  10. Nelly:
    21 september 2022
    Een hele fijne reis gewenst!!! Gelukkig samen😜
    Leuk om op zo'n manier deelgenoot van jullie reis te mogen zijn. Geniet ervan.
    Groetjes Nelly.🤗
  11. G en P Acket- van der PLas:
    22 september 2022
    Dag lieve Corry en Jan. Wat leuk en nog hele fijne dagen! Wel voorzichtig zijn, hoor! Hihi!
    Beste groet uit Cranendonck......
  12. Clara Oosterwijk:
    23 september 2022
    Veel plezier op reis
  13. Piet van Leest:
    24 september 2022
    Ik wens jullie een prachtige reis Als jullie dat maar niet over een jaar weer doen want dan verwacht ik jullie op mijn verjaardag
  14. Jan de Klepper:
    24 september 2022
    Piet, dat gaan we regelen.
  15. Arianne:
    26 september 2022
    Hai, leuk! Ik ga jullie volgen.
    Hopelijk hebben jullie beter weer als wij, brrrr.
    Veel plezier!
  16. Mieneke:
    27 september 2022
    Geniet samen 💖van een prachtige reis😃
    Kom gezond weerom. Wij kunnen jullie niet missen 🤗 Sterkte in Brussel ⚖️🌻
  17. Maxi:
    16 oktober 2022
    Oje, het zit er haast op, wist van niets. Kan alleen nog een ongelooflijk kleurrijke, stralende finale wensen met een behouden thuiskomst.